Op 11 en 25 februari organiseer ik weer 2 online LinkedIn trainingen. In deze trainingen ga ik vooral in op de nieuwe features die het afgelopen jaar zijn uitgerold of waar veel aandacht aan is besteed, zoals:

- het algotime: hoe kun je dit beïnvloeden, ook als je (nog) geen berichten plaatst?
- de hashtag: hoe gebruik je deze slim, en welke voordelen heeft het volgen van een hashtag?
- hoe breng je de nieuwe sectie 'Uitgelicht' tot leven? 
- hoe versterk je je profiel (en je berichten) met emoji's en stijlopmaak?
- je gaat je microfoon inspreken, met een pakkende boodschap!

Ik laat je zien hoe je je profiel aantrekkelijk maakt voor jouw doelgroep. Met een goed profiel kun je aan de slag met je zichtbaarheid. 

Niet iedereen voelt zich even comfortabel bij het plaatsen van content op LinkedIn. Dat is ook niet erg. Maar zichtbaar zijn binnen je doelgroep is wel wenselijk, of een must. Gelukkig kun je ook zonder dat je berichten plaatst goed zichtbaar zijn binnen jouw doelgroep. Daar zijn een aantal slimme manieren voor.  Hoe je dit doet leg ik uit in deze training. 

Deze informatieve training brengt je naar een hoger niveau. Na de training kun je zelfstandig aan de slag met het aanscherpen van je profiel en het vergroten van je zichtbaarheid. 

Deze training is geschikt voor iedereen die actief of actiever wil participeren op LinkedIn. Bijvoorbeeld zelfstandig ondernemers, medewerkers van afdeling communicatie of CEO's van kleine of middelgrote MKB bedrijven die LinkedIn actief willen gaan inzetten. 

Geïnteresseerd? Schrijf je gauw in! Je krijgt dan van mij een MS Teams link waarmee je kunt deelnemen aan de training. 

De training kost 95,00 euro ex. btw.