In dit digitale tijdperk oriënteren we ons online, via Google of social media. We gaan zelf op zoek naar informatie. Het is daarom belangrijk dat het aanbod online te vinden is.

Goed getrainde medewerkers in de organisatie zijn van onschatbare waarde. Ze zijn de ambassadeurs van het bedrijf. Zij kunnen de kennis en identiteit overbrengen naar de doelgroepen.

Als dit op een regelmatige en consequente manier gebeurt zal dit leiden tot meer sales.

Wat komt er aan de orde tijdens de training:

  • een optimaal profiel, waardevol netwerk, content creëren en plaatsen
  • het inrichten van een sterke company page
  • het opstellen van een goede, gevarieerde content agenda
  • bloggen voor het bedrijf, hoe pak je dat aan. 
  • content delen vanaf de company page via je eigen profiel
  • het verbinden van nieuwe klanten aan je bedrijf. Ambassadeurs creëren.
  •  social selling: wat is dat en hoe pas ik dat toe

De training wordt op maat gemaakt en aangepast aan het niveau van de medewerkers. Een incompany training duurt 3 tot 4 uur.

De kennis die na een training is opgedaan moet door de medewerkers in praktijk worden gebracht. Hierbij kan ondersteuning gewenst zijn. Net zolang totdat de medewerkers comfortabel zijn met het toepassen van LinkedIn in hun dagelijkse werkzaamheden kan ik op de voor -of achtergrond aanwezig zijn. Ik heb hierin veel ervaring en laat niet los totdat er resultaat is bereikt.  

Vraag vrijblijvend informatie aan