Om je LinkedIn doelen te behalen kun je waarschijnlijk wel wat hulp gebruiken. Participeren op LinkedIn is niet moeilijk, maar doe het wel met een strategie. Anders is het schieten met hagel en dat is zonde. Het is de bedoeling dat je inspanningen op LinkedIn uiteindelijk meer omzet opleveren. Dan is het wel belangrijk dat je structureel aan de slag gaat. Via mijn LinkedIn trainingen leg ik je uit hoe je dat moet doen. Zonder dat het veel tijd kost.

Zelfstandig ondernemers

Het product dat je verkoopt of de dienst die je aanbiedt heb je helemaal op orde. Ook je website ziet er goed uit. Je wil LinkedIn gebruiken om je zichtbaarheid en je vindbaarheid te vergroten. Je wil LinkedIn gebruiken om meer bezoekers naar je website te trekken. Je wil je expertise tonen en je wil laten zien wie je bent en waar je voor staat. Je wil via LinkedIn de weg naar je website makkelijker maken. 

Om succesvol te zijn op LinkedIn heb je een aantal dingen nodig:

  • een perfect persoonlijk profiel
  • een sterk netwerk
  • goede content
  • weten hoe het LinkedIn programma voor je kan werken

Wat je nodig hebt om succesvol te zijn op LinkedIn heb ik samengesteld in een training speciaal voor zelfstandig ondernemers.

Je hebt genoeg onderwerpen (zo niet, dan help ik je daarbij) om te delen op LinkedIn. Maar het ontbreekt je aan tijd om een content agenda te maken en structureel aan de slag te gaan. Je kunt ervoor kiezen om het LinkedIn beheer uit handen te geven. Op deze manier blijf je toch zichtbaar en actief op LinkedIn.

Voor het MKB

Voor organisaties is het van belang dat het hele bedrijf online op de kaart staat. Naast het persoonlijke profiel is het zakelijke profiel belangrijk voor het verspreiden van kennis en identiteit. Hoe mooi is het als 1 blog of video door al jouw medewerkers wordt gedeeld. Zo creëer je een enorm bereik.  Als dit op regelmatige basis gebeurd vinden jouw klanten vanzelf hun weg naar jouw bedrijf. Om je medewerkers hierin te trainen is een LinkedIn incompany training de oplossing.

Punten die aan de orde komen:

  • hoe zorg ik ervoor dat zoveel mogelijk mensen mij updates lezen?
  • welke rol speelt de bedrijfspagina hierbij?
  • hoe deel ik een bedricht op de bedrijfspagina met mijn persoonlijk profiel?
  • hoe breid ik mijn volgers uit op de bedrijfspagina?
  • hoe intepreteer ik de LinkedIn statistieken?

 Als drukke ondernemer of manager heb je weinig tijd om je te verdiepen in LinkedIn. Een blog schrijven gaat misschien nog wel, maar structureel content plaatsen aan de hand van een content agenda gaat te ver. Maar die online zichtbaarheid is wel wenselijk. Je wil dat LinkedIn voor meer leads gaat zorgen. En je wil dat dit kanaal voor meer verkeer op de website gaat zorgen. Dan is ondersteuning bij het opstellen en plaatsen van de content agenda, oftewel LinkedIn beheer heel welkom.

Naast LinkedIn vraagstukken ontstaan er binnen organisaties communicatie vraagstukken, Zoals: voldoet mijn website nog wel? Moet ik adverteren met Google Ads? Is een mailing een goed idee? Waar kan ik een nieuwe brochure laten ontwerpen? Dan is ondersteuning op het gebied van online communicatie een goed idee.

Wil je meer informatie?